Treningi

Chcesz schudnąć, a może tylko  się wyrzeźbić, nabrać masy, poprawić wydolność? Personal Gym to miejsce gdzie zrealizujesz swój cel. Nasi fachowcy dobiorą Ci trening  który w  pełni zaspokoi Twoje oczekiwania. Specjalnie opracowane przez naszych trenerów autorskie programy treningowe poprowadzą Cię najkrótszą ścieżką do wymarzonej sylwetki.

 

 

Budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej

 

 

Ten rodzaj treningu przeznaczony jest zarówno dla kobiet, które marzą o zgrabnej i jędrnej sylwetce oraz subtelnie zarysowanych mięśniach, jak i mężczyzn chcących wyrzeźbić atletyczne i muskularne ciało. Najbardziej efektywną metodą budowania masy mięśniowej jest system treningów polegający na podziale trenowanych grup mięśniowych. W trakcie jednej sesji powinniśmy ćwiczyć 2-3 partie mięśniowe w zależności od intensywności treningów. W trakcie treningu, największą role odgrywają tzw. "wolne ciężary" - sztangi, hantle, maszyny półwolne oraz urządzenia ukierunkowane na dana grupę mięśniową. Wykonujemy małą liczbę powtórzeń z większymi obciążeniami. Przerwy odpoczynkowe są dłuższe, po to,  aby w pełni wykorzystać siłę trenowanej grupy mięśniowej.
Jeśli twoim celem jest zwiększenie masy mięśniowej, wybierz właśnie ten rodzaj treningów personalnych.

 

POPRAWA KONDYCJI - TRENING CARDIO

Odczuwasz zmęczenie po wejściu kilku pięter po schodach? Masz zadyszkę po przebiegnięciu kilku metrów?... Meczą cie zabawy na świeżym powietrzu z własnym dzieckiem? Skorzystaj z naszej oferty na treningi wydolnościowe, a z pewnością poczujesz różnice! Razem z trenerem osobistym dobierzemy najbardziej efektywny zestaw ćwiczeń, tak, aby Twoja forma powróciła do czasów twojej świetności!

Trening holistyczny - ogólnorozwojowy

Na trening ogólnorozwojowy składają się aeroby (rowery, stepery, bieżnie albo wiosła - do wyboru) oraz ćwiczenia na siłowni, gdzie będziesz wzmacniać wszystkie partie mięśniowe. Trening zakończony jest rozciąganiem. Ma na celu wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych. Często stosowany jest u osób które zaczynają swoją przygodę z treningami siłowymi. Zwiększa jędrność i sprężystość mięśni, powoduje lepsze ukrwienie, a także zwiększa siłę wszystkich partii mięśniowych.
W tym rodzaju treningu koncentrujemy się na wszystkich aspektach sylwetki, starannie dobieramy plan treningowy i modyfikujemy go w zależności od efektów. Wykorzystujemy wszystkie dostępne techniki treningowe tak, aby jak najpełniej wykorzystać potencjał Twojego organizmu. Trening ten zwiększa jędrność, sprężystość  i siłę wszystkich grup mięśniowych.

Trening Funkcjonalny

 

 

Trening funkcjonalny imituje ruchy, które wykonujemy na co dzień. Poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę, pomaga w treningu mięśni głębokich. Trening funkcjonalny jako podstawową zasadę stawia: wielostawowość ćwiczeń (odejście od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność imitująca ruchy codziennego życia. Zaletą wykonywania ćwiczeń złożonych (wielostawowych) jest poprawa działania układu krążenia oraz wzrost wydolności organizmu, ponieważ ćwiczenia te wymuszają intensywniejsze krążenie krwi w naszym organizmie. Ponadto trening ten korzystnie wpływa na wzmocnienie mięśni całego ciała, z racji tego, że aktywizuje do pracy wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych. Ten rodzaj treningu angażuje do pracy mięśnie głębokie jak i „centralny gorset mięśniowy” tzw. core stability, wzmacniając mięśnie tułowia zarówno z przodu jak i z tyłu, odciążając tym samym kręgosłup.

 

Trening plyometryczny

 

 

Plyometria jest techniką, która łączy siłę z szybkością aby wytworzyć moc. Trening Plyometryczny pozwala mięśniom uzyskać maksymalną siłę w najkrótszym czasie. Jest polecany osobom uprawiającym sporty wymagające wykonywania skoków, biegów, rzutów lub podnoszeń.
Plyometria opiera się na tzw. cyklu rozciągnięcie-skrócenie ( SSC = stretch-shortening cycle). Jest to ekscentryczne obciążenie mięśni, po czym następuje ich szybki skurcz koncentryczny. Zmiana pracy ekscentrycznej na koncentryczną to faza amortyzacji, która trwa setne części sekundy. Im krótsza faza amortyzacji tym większa produkcja siły. Trening plyometryczny umożliwia skrócenie fazy amortyzacji.
W Personal Gym nasi Trenerzy Personalni zadbają o poprawę wszystkich cech motorychnych twojego organizmu. Tylko z nami poczujesz sie naprawdę dobrze i co najważniejsze bezpiecznie poprowadzimy cię najkrótsza ścieżką do celu.

 

Spalanie tkanki tłuszczowej

Strefa Cardio w PERSONAL GYM pozwoli Ci skutecznie zrzucić zbędne kilogramy. Najnowsze maszyny aerobowe takie jak AIR BIKE, CROSS TRAINER, WIOŚARZ oraz poczciwa BIEŻNIA doprowadzą Cie do zwycięstwa z nadwagą. Po konsultacji z trenerem personalnym oraz przeprowadzeniu krótkiego testu wydolnościowego, otrzymasz całościowy plan redukcji i poprawy sylwetki. Drugą częścią treningu będzie trening siłowy gdzie wzmocnisz i wyrzeźbisz swoje mięśnie.

CROSSFIT

 

program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych uznanych przez specjalistów. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni w życiu realnym. W Personal Gym trening Crossfit ,jest znakomitym uzupełnieniem treningu siłowego oraz FREEMOTION , daje mnóstwo frajdy i na pewno pozwoli Ci się solidnie zmęczyć

 

FREEMOTION

 

Dziś już wiemy ze jedno płaszczyznowy trening nie pasuje to 3 wymiarowego świata , dlatego w PERSONAL GYM  dajemy naszym klientom serie FREEMOTION . Maszyny gdzie rotacje , skręty i wypychania są naturalnymi płaszczyznami treningu. Seria Freemotion została stworzona aby jak najdokładniej odwzorować naturalne ruchy ludzkiego ciała. Dzięki tym maszynom zmaksymalizujesz efekty treningu , osiągniesz wymarzona sylwetkę szybciej i bezpieczniej.  Trenuj tak jak lubisz , trenuj w zgodzie z własnym ciałem, trenuj z Freemotion.

 

 Ćwiczenia podczas ciąży od 1 do 9 miesiąca

   
Trening dedykowany przyszłym mamom, które cenią sobie zdrowy wygląd i chcą aktywnie przygotować się do porodu. Treningi łączą elementy pilates, jogi oraz  tonujące ćwiczenia na siłowni. Trening jest bardzo starannie dobierany po konsultacji lekarskiej, a jego intensywność dostosowana do każdego trymestru ciąży. Według danych, koszt energetyczny porodu to 2-3 kcal/min, a średni czas trwania 7-10 h. - to znacznie  większy wysiłek niż przebiegniecie maratonu! Dzięki treningom i utrzymywaniu aktywności fizycznej, stwierdzono wzrost przemiany materii u kobiet w ciąży, dzięki czemu znacznie obniża się ryzyko wystąpienia otyłości u kobiet w ciąży i po porodzie.

Mocne, proste plecy

 

 
Chyba większość z nas ma na co dzień do czynienia z siedzącym trybem pracy. Coraz więcej czasu spędzamy przed komputerem i za kierownicą czterech kółek. Czas najwyższy to zmienić i wzmocnić Twoje plecy i kręgosłup! Jeśli zaczynasz się garbić, to pamiętaj, że należy najpierw dobrze rozciągnąć wszystkie mięsnie klatki piersiowej, a następnie rozpocząć wzmacnianie pleców i odcinka lędźwiowego. Aby trening był skuteczny, a przede wszystkim bezpieczny, radzimy skorzystać z pomocy  specjalisty. Pozwól, aby zaopiekowali się Tobą najlepsi ludzie z branży - zaufaj  trenerom osobistym PERSONAL GYM!

 

 Modelowanie sylwetki

 
Trening przeznaczony dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku praktycznie na każdym stopniu zaawansowania. Celem jest uzyskanie smukłej i wyrzeźbionej sylwetki przy minimalnych przyrostach masy mięśniowej. W tym treningu korzystamy z całej gamy sprzętu dostępnego w naszym klubie. Łączymy ćwiczenia aerobowe, trening FREEMOTION, wolne ciężary oraz trening cross fit. By zmaksymalizować efekty, treningi są wykonywane z dużą intensywnością przy użyciu małych obciążeń z bardzo krótkimi przerwami odpoczynkowymi. W PERSONAL GYM, Twój trener osobisty pomoże osiągnąć Ci cel bezpiecznie i w możliwie najkrótszym czasie.
   

 Trening dla narciarzy

 

 

Co roku nadchodzi ten moment, gdy zastanawiamy się jak nasze kolana i więzadła zniosą nadchodzący sezon narciarski. Wielu z nas doświadczyło na własnej skórze mniej lub bardziej poważnych kontuzji, dlatego też, trenerzy personalni w naszym fitness club, przygotowali specjalną ofertę, dzięki której w pełni wykorzystacie sezon zimowego szaleństwa.
Indywidualnie dobrany trening siłowy oraz ćwiczenia wzmacniające i rozciągające pomogą Ci zminimalizować prawdopodobieństwo wystąpienia kontuzji,  nie wspominając już o zakwasach, które bardzo często meczą nas kilka dni uniemożliwiając zabawę z rodzina i znajomymi. Tylko dzięki trenerom PERSONAL GYM  wykorzystasz ten ciężki okres przygotowań w 100 %.

   

 Płaski brzuch

 

 

Kombinacja treningu spalającego tkankę tłuszczową oraz elementów treningu rzeźbienia mięśni. Największy nacisk kładziemy na wzmocnienie i wyrzeźbienie gorsetu mięśniowego brzucha. Trening cardio ma za zadanie spalić jak największe pokłady tkanki tłuszczowej i odsłonić zarys mięsni brzucha.
Przy pomocy trenera personalnego i odpowiedniej diety osiągniesz wymarzony cel.

 

 Zestaw ćwiczeń relaksujących i odprężających.

 


Każdy z nas żyje w ciągłym stresie… ciągle jesteśmy w biegu, mamy coraz mniej czasu dla siebie - dzięki PERSONAL GYM możesz to zmienić! Proponujemy Państwu indywidualnie opracowany zestaw ćwiczeń relaksujących oraz wzmacniających organizm. Elementy treningu funkcjonalnego poprawią kondycję, rzeźbię sylwetkę, a także pomogą  w treningu mięśni głębokich. Stretching idealnie rozładuje stres i napięcie mięśniowe. Po takim treningu poczujesz znaczną poprawę ruchomości stawów,  poprawę krążenia i przede wszystkim - niebywały spokój. Na koniec sesji treningowej zrelaksujesz się w saunie.
Zapraszamy

 

 Ładny dekolt i ramiona.

 

 
Każda kobieta marzy o pięknie wyrzeźbionych, smukłych ramionach oraz ładnie zarysowanym dekolcie. Mężczyźni z kolei, chcieliby mieć muskularną klatkę piersiową z mocnymi mięśniami ramion. Trener personalny przygotuje trening dostosowany do budowy Twojego ciała oraz indywidualnych potrzeb i preferencji, dzięki czemu Twoja klatka piersiowa i ramiona będą takie o jakich zawsze marzyłeś.
Marzeniem każdej kobiety są pięknie wyrzeźbione i zgrabne ramiona oraz delikatnie zarysowany dekolt. Z kolei dla każdego mężczyzny priorytetem jest piękna i muskularna klatka piersiowa oraz dobrze zbudowane ramiona. To cel, który może osiągnąć każdy z nas przy doborze odpowiedniego rodzaju treningu, dopasowanego do danego typu sylwetki. Nasi trenerzy biorą pod uwagę indywidualne cechy budowy ciała, aktywnie monitorują postępy i na bieżąco wprowadzają zmiany do treningu, w taki sposób, aby w pełni zaspokoić Twoje oczekiwania. Dzięki nam, Twoje ramiona i klatka piersiowa będą dokładnie takie o jakich marzyłeś lub marzyłaś.

 

 Trening seniora

 


Wnuczek daje Ci nieźle popalić, a kręgosłup nie pozwala Ci na normalnie wykonywanie codziennych czynności?
Oferta treningów personalnych przygotowana w PERSONAL GYM, pozwoli Ci to wszystko zmienić! Połączenie treningu ogólnorozwojowego, stretchingu i treningu cardio - to najlepsza metoda abyś znów poczuł się młody.  Aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko zawałów serca, poprawia krążenie przeciwdziała cukrzycy i osteoporozie.

 

Jędrne uda i pośladki

 


Zestaw ćwiczeń dobranych tak, aby największy nacisk położony był na kształtowanie i ujędrnianie ud i pośladków. Twoje nogi nabiorą jędrności, pośladki staną się okrągłe i sprężyste, a cała sylwetka nabierze pięknych kobiecych kształtów. Koncentracja na dolnych grupach mięśniowych powoduje usuniecie cellulitu  oraz zmniejszenie obwodu bioder. Aby trening był efektywny, bardzo ważne jest indywidualnie dobranie ćwiczeń do danego typu sylwetki oraz intensywności treningu. Dzięki naszym trenerkom personalnym, osiągniesz swój osobisty sukces.

 

Ćwiczenia dla dzieci z nadwagą

 


Jeżeli Twoje dziecko ma problemy z nadwagą i nie radzi sobie na zajęciach WF?
Najwyższy czas skorzystać z oferty naszych ekspertów! Specjalne zestawy ćwiczeń holistycznych są skuteczne i bardzo bezpieczne. Podczas treningu personalnego z dziećmi bardzo ważna jest dokładna konsultacja, analiza rozwoju motorycznego dziecka oraz uwarunkowań genetycznych. Dzięki temu, jesteśmy w stanie optymalnie dobrać zestaw ćwiczeń, tak aby w miły i przyjemny sposób doprowadzić naszych najmłodszych podopiecznych do osiągnięcia wymarzonego celu.

 

klub fitness Łódź | trening personalny Łódź | trener personalny Łódź | trener osobisty Łódź